7.8.12

"ay luv feysbuk" mağdur görünerek pirim yapma modası geçmedimi daha:D

yani evet benimde bazen sayıp sövesim gelmiyo değil. şööyle güzelce bi giydireyim, laflar sokuşturayım, oohhh rahatlayım sonra. ama gerçekçi olmak gerekiyo bazen biraz...
sayıp sövme konusu; bakıyorumda aslında adamdan saymıyorumki söveyim. öncelikli sebebim:)
yoksa bende laf sokabiliyorum lazımsa eğer. fakat bazende dönüp kendi arkana bakmak gerekir böyle rahat giydirebilmek için insanlara. herkesin bi geçmişi var aslında ama bu geçmişin birazcık farkında olabilmek gerekiyo. 
eğer feysbuka bakarsak bütüüüün iyi kalpli, iyi niyetli, masum, sütten çıkma akkaşıklar hesap açmış birbirlerini eyliyo. herrrrkesss mağdur amk. bi biz zalimiz. herrrkesss melek, bi biz şeytan.
çık önce bi de ki; "allah benimde belamı versin şöyle şöyle ettiydim zamanında şimdi ettiğimi buluyorum" yada tamam "ettiğimden fazlasını bulduğuma isyanım" o bile kabulüüm:)
ama böyle bir ağlamalı haller; sen benim sevgimi haketmedin de bıt bıt bıt. he yavrum he gülüm tanımasam inancam mağdur olduğuna ama maleeesef tanıyorum ve diyorum ki s.ktir git allaaasen. ciğerini bildiğim insanları görüyorum bazen ağlanırken. 
bir masal diyarı feysbuk bu yüzdendirki "ay luv feysbuk" :) bütüün iyi insanların toplandığı, hiç yalan söylemeyenlerle dolu, bir kere bile kazık atmamışlar var hep, heralde hesap açarken sicil taraması yapıyolar, bakılıyo "aaaaaaaaaaaa bu adam kızın birinin çarkına s.çmış" yada "ulan bu kızın kırdığı kalplerden burdan köye yol olur" hemmeen reddediliyo. git kırıp döktüklerini topla öyle gel deniyo. ne güzel pembe bi diyar feysbuk "ay luv feysbuk". bakıyorum içim umut doluyo dünya hep iyi insanlardan ibaret herkes iyi, herkes mağdur "ay luv feysbuk" :))))
şu mağdur görünerek pirim yapma modası geçmediysede geçsin artık. sadece sanal alemde değil, reelde de bitsin gitsin. bu nedir, nasıl yalandır. buna kanan kızda, erkekte kalmamıştır artık. "aaaa canıııım çok üzmüşler seni gel omzumda ağla bariii" diyen oluyosada hafif bi saflığı vardır. yapmayın etmeyin gardaşlar :D herkes külkedisi değil heralde, aramızda kötü üvey annelerde var. herkes çokta kötü değil ama kötülük yapan bi tarafımız var hepimizin. yoksa herkes gerçekten çok iyide benimmi içim kötü :)
neyse ne, aman hattaaa bana ne. ben mağdur değilim hiçte üzülmedim oohhhh hayat bana güzel :D

2 yorum: