11.7.12

uçan çocuk sağlığa zararlıdır

uçaklara çocuk için limit koyulmalı. o kadar iyimserim ki; almasınlar demiyorum belli bir limiti olsun diyorum hatta sayıda önemli değil, yeter ki uçakta; "sayın misafirler ve sevgili çocuklar" anonsu yapılacak kadar çocuk olmasın.

herşey o sırada beklerken başladı, bi gariplik olduğunun farkındaydık ama bu derece olabileceğini asssllaaa tahmin edemezdik. önce birkaç tanesini pisikolojik baskıyla yıldırdım."pis bakış" çocukların anlamsız bir şekilde korktuğu bi olay bu. çocuk severim aslında ben hemde çok, gerçekten, ama çok çocuk !!!! keşke zamanın teoman mantığıyla "çok kadın hiç kadındır oğlum" gibi bişey olsaydı, keşke çok çocuk hiç çocuk olaydı, keşke o uçak çocuklu ailelerin el bagajları yüzünden 3 saat rötarlı kalkmasaydı, keşşkeee.....
biraz zaman geçsin diye bekledim belki sinirim geçerde bende sadece tatille ilgili geyik yaparım diye. ama nerdeeeee pisikolocik defekt kaldı bende çocuk sesi duyunca ağlamak istiyorum şuan hala. o kolidorda düğün pistinde oynar gibi koşan çocuklar düşsün istedim, meğersem içimde bir vahşi yaşıyormuş benim, gün yüzü görmemiş bir mağra hayvanı, o -kolunu canlı canlı kesseler "emiiinimki" sesi daha az çıkacak olan çocuk- senin derdin nedir dostum, neden o gereksiz kalıcı hasar yaratan desibeldesin, o nasıl bir çığlık, o nasıl bitmeyen bir enerji, inat, istikrar. hiç tonu değişmeyen tiz sesin kulaklara ne yaptığından haberin yok tabi. gerçi bence haberin olsada yaparsın, sende psiko bir bakış, duruş vardı. o çocukta büyüyünce önce annesini kesen seri katillerden olur belli çünkü, ruhu hasta. uçağın hiç sönemeyen o ışıkları varya, neyse pislik yapmıcam ama büyük küfür ettim içimden... sabah saat 3te izmire inip uçaktan koşarak inmek nasıl bişey bilen varmı. uçaktan koşarak indik, hani şu teknoloji marketlerin indirim günlerinde büyük izdiham olur, o izdihamın en başında koşanlar vardır, ayyneeen öyle koşarak kaçtık uçaktan. daha valizler uçaktan inemeden platformun yanında bekliyoduk. freeshopu gözüm görmedi, sadece o çocukları öldürmemek için; kaçtık, kaçtık, kaçtıııık.
temennim kimse "sayın yolcular ve sevgili çocuklar" anonslu uçağa denk gelemesin işallaaa, benim en kötü kabusum bile bukadar korkunç değildi. abartmıyorum. bunları çocuk seven insan olarak söylüyorum, gürültü yüzünden fiziksel acı çektim daha ne diyim. ellerim titriyo şimdi düşününce bile devam edemicem bırakın beni inzivaya çekildim, öptm, kib, bye (o derece yaniiiii) :))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder