11.3.12

keşke hamağım olaydı

kısa cümleler kuran insanlara özeniyorum. derdini kısaca anlatabilenlere. hani şöyle "çok canın acıdımı gözümden düşerken" gibi. benim derdimi değil belki ama duygularımı yazmak için sayfalara, anlatmak için günlere haftalara hatta bazen yıllara ihtiyacım var.

çokta karizmatik böyle tek cümleylen felan kendini anlatmak. ben bazen tek cümleyle anlatsam bile, bana yetemiyo o cümle sonra başlık olarak kullanıp kısa cümlemi, altına anlatıyorum da anlatıyorum. yaaaaa bi sus kısa kes. ama yoook.
arada bir aydınlanmalar yaşıyorum, saçma olaylar karşısında sanki hayatın anlamını buluyorum. mesela aşk acısı çekmeyi bıraktığım 1 saniye var hayatımda tek bir cümle okudum aydınlanma yaşadım ve bir daha asla eskisi kadar çok üzülmedim. hatta resmen aşk acısını atlattım. yani tabi biraz üzülüyorum ama öyle yataklara düşmüyorum kahrımdan:) facebookta okumuştum "aşk acısı neymiş sen hiç ayak serçe parmağını sehpaya vurmadın heralde" diye :) he valla dedim hay senin ağzın bal yisin, canım serçe parmağımda atıyo valla aşk acısı neymiş:) metroda bi arkadaşımla vagonda buluşmaya çalışırken olayların akışına müdehale edip aslında buluşabilcekken ayrı vagonlara düşmüştük, o gün de olayları akışına bırakmaylan ilgili aydınlanma yaşamıştım. dedim bırak aksın kafasına göre karrrııışşşmaaaa onda :)dedim ben hepp böyle yapıyom ne güzel kendi kendine devam eden olaya parmağımı sokup içine sıçıyom, bi bırak bi karışma rahat dursun elin ayağın. bazen geliyo aklıma bu aydınlanma bırakıyom uğraşmayı güzelde oluyo. sanırım benim hayatım bana rağmen güzel bide ben bulaşmasam kim bilir peehhhh :)
bide şu hamak meselesi var. çok güzel yaaa. keşke hep hamaklarda yatsam sallaaanaaa salllaaannaaaaa ohhh. kardeşim hamaktan düştüydü ne güldümdü ne güldümdü :) düşmeden sallanmak lazım.
havalarda ısındı içim nası kıp kıp keyfim nası yerinde, nassııı mutluyum:) hamak güzel şey bakması sallanmaktan daha keyifli. aşk gibi aslında düşüncesi kendinden daha mutlu ediyo:)
facebookun ilk zamanlarında adamın biri msj atmıştı bana "meraba ben bilmemkim (unuttum adını) ben pasif gayim tanışalımmı" öylesine aklıma geldi.
hep bahar olsun. 18 mayıs gelsin zaman orda dursun. niye yılda 1kere kutlanıyo doğum günü anlamıyorumki ben. bukadar keyifli eğlenceli keşke her ay kutlasak doğum günü, her ay hediyeler mumlar maytaplar sabahlar olmasın hopppaaaaa. ya ben var ya iyki doğmuşum ha, her ay kendi kendimede kutlucam ben doğum günümü doğum ay dönümü :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder