23.12.11

atamıyorum :S

sinema biletlerimi, şehirlerarası otobüs biletlerimi, şarap mantarları ve şişelerimi, eğer o gün çok eğlendiysem tuvalet fişlerimi ve market fişlerimi, uykusuz ve penguen dergilerimin çooook eski sayılarıda dahil hiçbir sayfasını, çoook eski ve kim olduğunu hatırlamadığım vesikalık fotoğrafları, çok eskiden derste yanımdaki arkadaşımla yaptığım yazışmayı, yeni kıyafet etiketlerini, küçük sarı çengelli iğneleri, bitmiş rujlarımı, ucundan kıyısından bana birşeyler çağrıştıran hiiiççç bir şeyi atamıyorum :S
1de portakal kabukları var, mandalin kabuğu değilde portakal kabuklarını atarken içim sızlıyor çok seviyorum portakal kabuğunu. her portakal yediğimde portakal kabuklu kek yapmak istiyorum yada içinde portakal kabuğu olan aşure ama yapmıyorum ayrı konu, allahtan onu atabiliyorum neyse ki çürüme durumu var da beni teşvik ediyo çöpe göndermeye ama çürümese portakal kabuklarımı da atamam. bak mandalin kabuğu öyle değil benim için umrumda değil çöpteki mandalin kabuğu miktarı ama ne zaman portakal yicek olsam daha yemeden ruhum sıkılıyor noolcak bu portakalların kabukları diye. ama portakalın kendisini kabuğu kadar sevmiyorum oyüzden bazen sırf kabuğunu atmamak için portakal almıyorum.
fakat 3-4 yılda bir bana cinnet hali hoşgeliyor ve ne olduğunu hatırlamadığım bütüüüün fişleri ve üzerine yazı yazmadığım şarap şişelerini atıyoruuum ki bu durumda evim çöp ev olmaktan kurtuluyor.
bir nevi takıntı eskileri atamamak ama çok rahatsız edici birşey değil. hiçbirşey beni portakal kabuğuyla olan manevi bağ kadar rahatsız etmiyor bu atamama durumları arasında. sırf portakal kabuğu için psikolojik destek bile alabilirim. hatta yazıyı yazarken farkettim ben portakal kabuğu yazmayı da seviyorum ama dediğim gibi portakalı çok sevmiyorum tüm bağım kabuğuyla. benim en sevdiğim meyva kiraz. ya da yeşil erik yaz başında çıkan papaz eriği aslında yeni dünya ve çilek de en sevdiklerimden. ama portakal listemde bile yok. kabuğunun yeri ayrı sanırım aşure içindeki öneminden olabilir. fakat ben aşureyi de keki de çok çok sevmem yani yerim ama olursa yoksa aramam ama aşurenin ve kekin içindeki portakal kabuğuna ölürüm ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder