12.2.12

parfüüüm

sevgili gençler (özellikle genç kızlar); parfüm dediğimiz şey "nekadar çok sıkarsan okadar güzel kokar" doğru orantısı dahilinde değildir. özellikle aldığınız o dolum parfümler fazlaca sıkıldığında insanda boğulma hissi yaratmakla birlikte çokta kötü kokmaktadır.
hele hele heleeeeeeee o sabahları evden çıkarken yarım şişe parfümü üstünüze boşaltıp gittiğiniz okulda diğer bütüüüüüüüüüüüüüüünnn kızlarla aynı kıyafetleri giydiğiniz halde gömleği dışına çıkartıp renkli çorap giyip hafifte makyaj yaptığınızda farklı ve daha güzel olmuyorsunuz dikkatinize.

tahammülsüz bir insanım kendimden fazla konuşana, benden çok ses çıkarana hiç tahammülüm yoktur. konuşan ben değilsem konu gereksiz, ses bana ait değilse rahatsız edicidir kulak tırmalar. az tanıdığım insanları sevmem hiç tanımadıklarımdan da neredeyse nefret ederim diyebilirim. genel olarak insan sevmiyorum aslında özelliklede ergen sevmem. benden uzak olsunlar isterim.
 saygısız ve seviyesislere hiç hiç dayanamam "siz" diye konuştuğum insanların bana canım demesine tiksinmenin ötesinde cinai hisler beslerim. böyle kişilerin işlerini zorlaştırır yokuşa koşarım, ağzında sakızla konuşmaya çalışırken tükürükler saçan 1insanı gözümü kırpmadan öldürebilirim ve azıcık bile vicdan azabı çekmem.

ay benim canım çok sıkılıyo bugün hiç sevmiyorum pazar günlerini ruh halim sıkıntıya takıldığında çekilmez bir insan olmakla kalmayıp aynı zamanda itici olabiliyorum. canım sıkılıyo herşeyden nefret ediyorum şuanda; ya artık biran önce yaz gelsin yada ben siktirip gidecem sıcak bi ülkeye :S ikisinden biri olmazsa sanırım hiç yoktan katil olucam, bugün cuma olaydı böyle olmazdı çocukluğumdan beri tiksindiğim bir gündür pazar günü, pazartesi sendromunu hiç yaşamadım bende pazar gecesi sendromu var :( şimdi yatsam cuma akşamı kalksam yada mayıs başında ne güzel olur üşümemde sıkılmamda sinirlide olmam. yaz gelsin yada ben gidiyorum offffff...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder